Johto ja neuvottelukunnat

Johtoryhmä

Kuvassa vasemmalta: palvelujohtaja Tuula Holappa, toimitusjohtaja Pirjo Pöyhiä, palvelujohtaja Mikael Mantila, ICT-johtaja Juha Koljonen, kehitysjohtaja Helena Lappalainen, hallintojohtaja Timo Kallio, palvelujohtaja Tuomas Watia, palvelujohtaja Martti Havila

Neuvottelukunta

Palkeiden neuvottelukunta toimii palvelukeskuksen toimitusjohtajan ja muun johdon tukena. Neuvottelukunnan toimikausi on 1.6.2014 – 31.5.2018.

Neuvottelukunta:

• Pirjo Pöyhiä, toimitusjohtaja, Palkeet (pj)
  • Arvo Kokkonen, pääjohtaja, Maanmittauslaitos
  • Maritta Iso-Aho, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Alko Oyj
  • Anssi Pihkala, toimitusjohtaja, Hansel Oy
  • Tuija Kuivalainen, toimitusjohtaja, Helsingin kaupungin taloushallintopalvelut (Talpa)
  • Kristiina Lehtonen, Palkeet, henkilöstön edustaja
  • Pauliina Pekonen, neuvotteleva virkamies, valtiovarainministeriö
  • Timo Kallio, hallintojohtaja, Palkeet (siht.)
Neuvottelukunta
Kuvassa vasemmalta: Arvo Kokkonen, Anssi Pihkala, Pauliina Pekonen, Päivi Vehviläinen (henkilöstön edustajan varajäsen), Pirjo Pöyhiä, Timo Kallio, Maritta Iso–Aho

Asiakasneuvottelukunta

Palkeiden asiakasneuvottelukunta toimii asiakkaiden yhteyskanavana Palkeiden suuntaan ja tukee palvelukeskuksen tuottamien palvelujen yleistä kehittämistä asiakkaan näkökulmasta. Neuvoa antavassa asiakasneuvottelukunnassa on edustus kaikilta hallinnonaloilta. Uusi asiakasneuvottelukunta asetetaan 1.5.2016 alkaen. Asiakasneuvottelukunnan puheenjohtajana toimii Pirjo Pöyhiä ja sihteerinä kehityspäällikkö Jaana Tiimonen.